חדשות ואירועים
דאף מציגה חידושים במנוע ה- MX של PACCAR
בכדי לחזק אף יותר את מעמדה כמובילה בתחום החיסכון בדלק והיעילות, DAF מציגה מספר חידושים משמעותיים במנוע ה- PACCAR MX 12.9 ליטר. המנוע החדשני צורך פחות סולר ופולט פחות גזי CO2 כתוצאה מבוכנות חדשות, אופטימיזציה למערכת הזרקת הסולר וסעפת פלטה מבודדת לחלוטין מבחינה תרמית המותקנת בתוך מארז סגור. מנוע ה- PACCAR MX 12.9 ליטר מותאם לדגמי DAF CF85 ו XF105 וידוע בשל אמינותו וביצועיו הגבוהים. למנוע מוניטין מצוין גם בשל עלויות הסולר הנמוכות. בכדי לשפר אף יותר את ביצועיו, התמקדה תחילה DAF באמצעים אשר חשובים בנסיעה עם מטען חלקי - כך נוסעות משאיות 80% מהזמן.
לראשונה: יחידת צינורות פליטה אטומה
לגרסאות 265 kW/360 hp , 300 kW/410 hp ו- 340 kW/460 hp של מנוע ה- PACCAR MX ישנן בוכנות חדשות בעלות תכונות תרמיות טובות יותר הדורשות פחות קירור. המשמעות היא שמשאבת שמן קטנה יותר מספיקה עבור יעילות מקסימאלית וגורמת לפחות איבוד חיכוך. במקביל יועלו גם זוויות זריקת הסולר ומערכת ניהול המנוע. DAF היא הראשונה בענף המשאיות שמבודדת לחלוטין מבחינה תרמית לא רק את מגדש הטורבו אלא גם את סעפת הפליטה באמצעות מארז סגור. התוצאה הינה ניהול אוויר טוב יותר בעזרת אספקת יעילות טורבו גבוהה יותר וכן בעירה טובה יותר. השיפורים במנוע ה- PACCAR MX מביאים לחסכון של 3% בתצרוכת הסולר ובפליטות CO2.
חידושים נוספים
כחלק מיעילות התחבורה המתקדמת של DAF, מציגה החברה חידושים נוספים לשיפור תצרוכת הסולר ולהקטנת פליטות ה CO2 ועלויות האחזקה הכוללות. אחד החידושים הוא גרסה חסכונית של תיבת ההילוכים הרובוטית AS Tronic אשר מאפשרת חסכון בסולר. הנהג יכול להחליף הילוכים בעצמו רק במהירויות של מתחת ל 30 קמ"ש או בעת שימוש בבלם המנוע. בכל מצב אחר השליטה בהילוכים נמצאת בידי התיבה הרובוטית. תצרוכת הסולר הנוכחית והממוצעת מוצגת על לוח השעונים במשאיות CF ו – XF, כדי להגביר את מודעות הנהגים לנושא חשוב זה.
הן החידושים במנוע ה- PACCAR MX והן החידושים הנוספים שמציגה DAF מהווים חלק אינטגראלי מ DAF Ate ׂ(Advanced Transportation Efficiency) - קשת רחבה של פתרונות אשר מטרתם להגביר את ביצועי הנסיעה תוך צמצום הפגיעה בסביבה והקטנת עלויות.
לראשונה: יחידת צינורות פליטה אטומה
לגרסאות 265 kW/360 hp , 300 kW/410 hp ו- 340 kW/460 hp של מנוע ה- PACCAR MX ישנן בוכנות חדשות בעלות תכונות תרמיות טובות יותר הדורשות פחות קירור. המשמעות היא שמשאבת שמן קטנה יותר מספיקה עבור יעילות מקסימאלית וגורמת לפחות איבוד חיכוך. במקביל יועלו גם זוויות זריקת הסולר ומערכת ניהול המנוע. DAF היא הראשונה בענף המשאיות שמבודדת לחלוטין מבחינה תרמית לא רק את מגדש הטורבו אלא גם את סעפת הפליטה באמצעות מארז סגור. התוצאה הינה ניהול אוויר טוב יותר בעזרת אספקת יעילות טורבו גבוהה יותר וכן בעירה טובה יותר. השיפורים במנוע ה- PACCAR MX מביאים לחסכון של 3% בתצרוכת הסולר ובפליטות CO2.
חידושים נוספים
כחלק מיעילות התחבורה המתקדמת של DAF, מציגה החברה חידושים נוספים לשיפור תצרוכת הסולר ולהקטנת פליטות ה CO2 ועלויות האחזקה הכוללות. אחד החידושים הוא גרסה חסכונית של תיבת ההילוכים הרובוטית AS Tronic אשר מאפשרת חסכון בסולר. הנהג יכול להחליף הילוכים בעצמו רק במהירויות של מתחת ל 30 קמ"ש או בעת שימוש בבלם המנוע. בכל מצב אחר השליטה בהילוכים נמצאת בידי התיבה הרובוטית. תצרוכת הסולר הנוכחית והממוצעת מוצגת על לוח השעונים במשאיות CF ו – XF, כדי להגביר את מודעות הנהגים לנושא חשוב זה.
הן החידושים במנוע ה- PACCAR MX והן החידושים הנוספים שמציגה DAF מהווים חלק אינטגראלי מ DAF Ate ׂ(Advanced Transportation Efficiency) - קשת רחבה של פתרונות אשר מטרתם להגביר את ביצועי הנסיעה תוך צמצום הפגיעה בסביבה והקטנת עלויות.
DAF ישראל